Operator call center.
Cerinte: cunoscator limba engleza sau germana la nivel conversational/ scris, disponibilitate pentru a lucra in ture, cunostinte operare MS Office, e-mail. Experienta nu este neaparat necesara;
Caracteristici
Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC
Tip colaborare: Perioada nedeterminata
Locatie job: locatie fixa
Pot aplica studenti: da
Beneficii: tichete de masa, training / calificare
Detalii suplimentare
Alatura-te echipei noastre de profesionisti in servicii de suport clienti!
Suntem in cautarea unor noi colegi pentru postul de operator call center, pasionati si orientati catre rezultate, pentru a se alatura echipei noastre din Bucuresti.
Responsabilitati:
Oferirea de suport clienti prin intermediul telefonului, e-mailului.
Inregistrarea si gestionarea eficienta a solicitarilor clientilor in sistemul nostru.
Identificarea si rezolvarea prompta a problemelor clientilor.
Asigurarea unui nivel ridicat de satisfactie a clientilor prin comunicare eficienta si amabilitate.
Disponibilitate la alucra in ture, inclusiv de noapte.
Cerinte:
Cunoscator al limbii engleze sau germane la nivel conversational.
Capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic.
Experienta anterioara intr-un rol similar in domeniul serviciilor clienti este un plus, dar nu este neaparat necesara..
Abilitati solide de rezolvare a problemelor si atentie la detalii.
Beneficii:
Pachet salarial si bonusuri periodice.
Tichete de masa.
Training si dezvoltare continua a abilitatilor profesionale.
Oportunitati de avansare in cadrul companiei.
Mediu de lucru placut si colegial.
Daca esti o persoana dinamica, orientata catre clienti si dornica sa faci parte dintr-o echipa dedicata, trimite-ne CV-ul tau indicand in subiect "Aplicare Operator Call Center".
Te asteptam in echipa!
Locul de munca este in Piata Romana, sector 1, Bucuresti.
Suntem in cautarea unor noi colegi pentru postul de operator call center, pasionati si orientati catre rezultate, pentru a se alatura echipei noastre din Bucuresti.
Responsabilitati:
Oferirea de suport clienti prin intermediul telefonului, e-mailului.
Inregistrarea si gestionarea eficienta a solicitarilor clientilor in sistemul nostru.
Identificarea si rezolvarea prompta a problemelor clientilor.
Asigurarea unui nivel ridicat de satisfactie a clientilor prin comunicare eficienta si amabilitate.
Disponibilitate la alucra in ture, inclusiv de noapte.
Cerinte:
Cunoscator al limbii engleze sau germane la nivel conversational.
Capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic.
Experienta anterioara intr-un rol similar in domeniul serviciilor clienti este un plus, dar nu este neaparat necesara..
Abilitati solide de rezolvare a problemelor si atentie la detalii.
Beneficii:
Pachet salarial si bonusuri periodice.
Tichete de masa.
Training si dezvoltare continua a abilitatilor profesionale.
Oportunitati de avansare in cadrul companiei.
Mediu de lucru placut si colegial.
Daca esti o persoana dinamica, orientata catre clienti si dornica sa faci parte dintr-o echipa dedicata, trimite-ne CV-ul tau indicand in subiect "Aplicare Operator Call Center".
Te asteptam in echipa!
Locul de munca este in Piata Romana, sector 1, Bucuresti.
292 vizualizari
Bucuresti, Sector 1, 08 Mai 11:05