Anuntul accesat este inactiv. Iti sugeram anunturi cu caracteristici asemanatoare.

Anunturi active sugerate

...
3.000 RON
Bucuresti ieri, 10:46
...
Bucuresti 25 Mar 16:21
...
Bucuresti ieri, 10:44
...
Bucuresti azi, 12:55

Anunt inactiv

Personal pentru receptie, secretariat,

part time/ full time. Administreaza si distribuie documentele care intra si ies din firma, redacteaza corespondenta oficiala a firmei, receptioneaza comenzile on-line/ telefonice, comunica clientilor statusul comenzii,
Detalii suplimentare
• Raspunde la telefoane si e-mailuri si preia mesajele;
• Administreaza si distribuie documentele care intra si ies din firma;
• Redacteaza corespondenta oficiala a firmei;
• Receptioneaza comenzile on-line/telefonice, comunica clientilor statusul comenzii si urmareste comanda pana la livrare;
• Intocmeste cereri de oferta catre clienti/furnizori, analizeaza ofertele si emite comenzi catre furnizori;
• Receptioneaza documentele de intrare a marfurilor comandate;
• Urmareste confirmarile de comanda si livrarile de la furnizori pana la intrarea marfurilor in depozitul societatii;
• Negociaza cu furnizorii preturile de achizitie si toate conditiile contractuale, asigurandu-se ca marfa va veni insotita de toate documentele impuse de legislatia in vigoare.
• Identifica, evalueaza si selecteaza potentiali furnizori;
Discuta si rezolva toate disputele legate de achizitii de bunuri si servicii urmarind protejarea intereselor companiei dar si cu corectitudine fata de furnizor;
1 vizualizari Bucuresti 03 Oct 18 16:47
Foto
Anunt inactiv