Assistent Manager Piata Romana.

 Ajutor negocieri comerciale
 Organizare/gestionare agenda intalniri
 Gestionare emailuri
 Concepere si depunere cereri la diferite institutii
 Inventare
 Asistenta logistica pentru clienti export (impachetare colete, creare packing list, CRM etc)
 Research, comunicare si intretinere relatii cu noii furnizori
 Gestionare dosare contabile/ arhivare
 alte activitati in functie de nevoi si experienta

Cautam persoana stabila, care sa aiba ceva experienta in administrativ/secretariat/assistant manager, responsabila, punctuala si polivalenta, fiind un post polivalent (comercial, administrativ, coordonare)
Caracteristici
Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: nu
131 vizualizari Bucuresti, Sector 2, 15 Oct. '24 (12:28)
Foto
Trimite CV
Vezi email
Anunturile utilizatorului
Distribuie anuntul