Office assistant

3.700 - 3.900 RON
pentru biroul de vanzari. Engleza nivel conversational, bune cunostinte operare PC. Program de L-V 8:30-17, S 9-13. Detalii telefonic, Cerinte: limba engleza nivel conversational,
operare calculator: Excel, Word, Outlook, personalitate flexibila si usor adaptabila. Seriozitate, punctualitate, responsabilitate. Prestanta, amabilitate si profesionalism in relatiile cu colegii, clientii si partenerii. Capacitate organizatorica si de gestionare a propriului timp in lucrul individual sau de echipa. Rezistenta la rutina, putere de concentrare sporita. Atentie la detalii.
Decrierea jobului:
Intocmire AWB-uri
Preluarea si directionarea apelurilor telefonice in romana si engleza
Asigurarea transmiterii documentelor prin email, posta, fax,
Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din organizatie
Intocmire documente adiacente vanzarilor la cerere
Realizarea traducerilor de carti tehnice
Completare fise de reparatie, devize si preluare apeluri service clienti
Alte activitati de secretariat cf cerintelor manageriale
Caracteristici
Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: nu
788 vizualizari Bucuresti, Sector 2, 17 Dec. '24 (13:53)
Trimite CV
Vezi email
Anunturile utilizatorului
Distribuie anuntul