Anuntul accesat este inactiv. Iti sugeram anunturi cu caracteristici asemanatoare.
Anunturi active sugerate
Anunt inactiv
Operator Customer Support Republica Pantelimon
2.400 RON
Cautam colegi dornici sa se alature echipei noastre.
Descrierea jobului:
Postul presupune preluarea si administrarea comenzilor clientilor nostri.
Comunicarea cu clientii se efectueaza atat prin intermediul apelurilor telefonice, cat si prin e-mail.
Responsabilitati:
Preluarea apelurilor telefonice;
Inregistrarea comenzilor de la clienti, transmise telefonic sau prin intermediul e-mailului;
Administrarea comenzilor inregistrate avand ca scop la final de interactiune, un CLIENT FERICIT si MULTUMIT;
Mentinerea legaturii cu clientii in privinta serviciilor oferite pentru obtinerea unui feedback.
Candidatul ideal:
Este un ambasador al clientilor, gata sa ofere cel mai bune servicii acestora;
Are o abordare prietenoasa, deschisa si pacienta;
Are abilitati de comunicare;
Are atitudine pro-client;
Este atent la detalii;
Este eficient;
Este implicat in solutionarea oricarei situatii, indiferent de gradul de dificultate al acesteia;
Prezinta seriozitate, punctualitate si responsabilitate!
Beneficii:
Laptop si telefon de serviciu;
Bonus pentru performanta;
Program de lucru fix (luni - vineri: 09:00 – 18:00, cuprinzand si 1h pauza de masa);
Contract de munca.
- Salariu fix lei/ net - se discuta la interviu;
- Bonuri de masa;
- Discounturi considerabile la produsele comercializate;
- Prime de Craciun si Paste.
Locatia job-ului este in Bucuresti SECTOR 3 Soseaua Dudesti-Pantelimon nr, Cladirea Rams Business Center (metrou Republica - DEDEMAN - 5 minute de mers pe jos).
Interviul se sustine doar la sediu.
Nu se accepta REMOTE
Pentru sustinerea interviului avem rugamintea sa ne atasati CV-ul si noi revenim cu feedback in cel mai scurt timp.
Descrierea jobului:
Postul presupune preluarea si administrarea comenzilor clientilor nostri.
Comunicarea cu clientii se efectueaza atat prin intermediul apelurilor telefonice, cat si prin e-mail.
Responsabilitati:
Preluarea apelurilor telefonice;
Inregistrarea comenzilor de la clienti, transmise telefonic sau prin intermediul e-mailului;
Administrarea comenzilor inregistrate avand ca scop la final de interactiune, un CLIENT FERICIT si MULTUMIT;
Mentinerea legaturii cu clientii in privinta serviciilor oferite pentru obtinerea unui feedback.
Candidatul ideal:
Este un ambasador al clientilor, gata sa ofere cel mai bune servicii acestora;
Are o abordare prietenoasa, deschisa si pacienta;
Are abilitati de comunicare;
Are atitudine pro-client;
Este atent la detalii;
Este eficient;
Este implicat in solutionarea oricarei situatii, indiferent de gradul de dificultate al acesteia;
Prezinta seriozitate, punctualitate si responsabilitate!
Beneficii:
Laptop si telefon de serviciu;
Bonus pentru performanta;
Program de lucru fix (luni - vineri: 09:00 – 18:00, cuprinzand si 1h pauza de masa);
Contract de munca.
- Salariu fix lei/ net - se discuta la interviu;
- Bonuri de masa;
- Discounturi considerabile la produsele comercializate;
- Prime de Craciun si Paste.
Locatia job-ului este in Bucuresti SECTOR 3 Soseaua Dudesti-Pantelimon nr, Cladirea Rams Business Center (metrou Republica - DEDEMAN - 5 minute de mers pe jos).
Interviul se sustine doar la sediu.
Nu se accepta REMOTE
Pentru sustinerea interviului avem rugamintea sa ne atasati CV-ul si noi revenim cu feedback in cel mai scurt timp.
Caracteristici
Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC
Tip colaborare: Perioada nedeterminata
Locatie job: locatie fixa
Pot aplica studenti: nu
Beneficii: bonus de performanta, tichete de masa, training / calificare
621 vizualizari
Bucuresti, Sector 3, 26 Iul. '24 (11:27)
Foto
Anunt inactiv