Anuntul accesat este inactiv. Iti sugeram anunturi cu caracteristici asemanatoare.
Anunturi active sugerate
12.000 RON
Domeniu: Secretariat, operatori PC
Perioada determinata
Job locatie fixa
Bucuresti, azi; 02:03
Domeniu: Secretariat, operatori PC
Perioada nedeterminata
Job locatie fixa
Bucuresti, 22 Decembrie '25
3.000 RON
Domeniu: Secretariat, operatori PC
Perioada nedeterminata
Job mobilitate / activitate teren
Bucuresti, 19 Decembrie '25
9.000 RON
Domeniu: Secretariat, operatori PC
Perioada nedeterminata
Job mobilitate / activitate teren
Bucuresti, ieri; 23:09
7.000 €
Domeniu: Secretariat, operatori PC
Job mobilitate / activitate teren
Bucuresti, 20 Decembrie '25
Anunt inactiv
Secretara,
3.000 RON
cerinte: cunostinte bune operare pc: MS Office, Word, Excel, navigare internet, limba engleza
capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca, capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp,
programarea interviurilor, culegerea informatiilor legate de posibilii viitori salariati, din punct de vedere profesional; postarea anunturilor de angajare, intretinerea anunturilor, primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate, preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, scanare/ copii documente, etichetare, indosariere si arhivarea doumentelor necesare/ corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati, transmiterea documentelor prin posta si e-mail, elaborarea si redactarea documentelor si a situatiilor cerute de management, etc
capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca, capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp,
programarea interviurilor, culegerea informatiilor legate de posibilii viitori salariati, din punct de vedere profesional; postarea anunturilor de angajare, intretinerea anunturilor, primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate, preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, scanare/ copii documente, etichetare, indosariere si arhivarea doumentelor necesare/ corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati, transmiterea documentelor prin posta si e-mail, elaborarea si redactarea documentelor si a situatiilor cerute de management, etc
Caracteristici
Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC
Tip colaborare: Perioada nedeterminata
Locatie job: locatie fixa
34 vizualizari
Bucuresti, Sector 3, Publicat
Actualizat
Actualizat
Anunt inactiv
