Anuntul accesat este inactiv. Iti sugeram anunturi cu caracteristici asemanatoare.
Anunturi active sugerate
Anunt inactiv
Anunt de participare la procedura privind achizitionarea unui imobil
Anunt de participare la procedura privind achizitionarea unui imobil.
Descriere
1. Denumire autoritate contractanta: Inalta Curte de Casatie si Justitie; Adresa: Bucuresti, b-dul Octavian Goga, nr. 2, sector 3, telefon 021.308.16.97, e-mail: achizitii@scj.ro; 2. Obiectul contractului: Achizitionarea unui imobil necesar desfasurarii in conditii optime a activitatii unor compartimente din cadrul Inaltei Curti de Casatie si Justitie. 3. Procedura de atribuire aplicata: procedura interna aprobata prin Ordinul Presedintelui ICCJ nr. 111/06.04.2023, cu modificarile si completarile ulterioare.
4. Durata contractului: pana la data de 31.12.2024. 5. Obtinerea documentatiei de atribuire: gratuit de pe site-ul https://www.iccj.ro/informatii-publice/informatii-de-interes-public/sursele-financiare-bugetul-bilantul-contabil-achizitii-publice-si-alte-informatii-financiar-contabile-b/# unde este publicata intreaga documentatie de atribuire sau de la sediul autoritatii contractante, Bucuresti, Bd. Octavian Goga, nr. 2, tronson IV, et. 2, Departament Economico Financiar si Administrativ; persoana de contact: consilier achizitii Roxana Voinea. 6. Primirea ofertelor:
a) Termenul limita de primire a ofertelor: 15.11.2024 ora 11:00
b) Adresa la care se depun ofertele: Bd Octavian Goga, nr. 2, sector 3, Bucuresti, Registratura Generala. c) Limba in care se redacteaza oferta: limba romana. 7. Data, ora si locul deschiderii plicurilor: 15.11.2024 ora 12:00, Bd Octavian Goga, nr. 2, sector 3.
8. Criteriile de selectie: Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic - cel mai bun raport calitate - pret, pe baza factorilor de evaluare prevazuti in Documentatia de atribuire.
9. In situatia in care se prezinta un singur ofertant la licitatie, procedura de atribuire avand ca obiect achizitionarea unui imobil va continua. 10. Valabilitatea ofertei: 31.12.2024.
4. Durata contractului: pana la data de 31.12.2024. 5. Obtinerea documentatiei de atribuire: gratuit de pe site-ul https://www.iccj.ro/informatii-publice/informatii-de-interes-public/sursele-financiare-bugetul-bilantul-contabil-achizitii-publice-si-alte-informatii-financiar-contabile-b/# unde este publicata intreaga documentatie de atribuire sau de la sediul autoritatii contractante, Bucuresti, Bd. Octavian Goga, nr. 2, tronson IV, et. 2, Departament Economico Financiar si Administrativ; persoana de contact: consilier achizitii Roxana Voinea. 6. Primirea ofertelor:
a) Termenul limita de primire a ofertelor: 15.11.2024 ora 11:00
b) Adresa la care se depun ofertele: Bd Octavian Goga, nr. 2, sector 3, Bucuresti, Registratura Generala. c) Limba in care se redacteaza oferta: limba romana. 7. Data, ora si locul deschiderii plicurilor: 15.11.2024 ora 12:00, Bd Octavian Goga, nr. 2, sector 3.
8. Criteriile de selectie: Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic - cel mai bun raport calitate - pret, pe baza factorilor de evaluare prevazuti in Documentatia de atribuire.
9. In situatia in care se prezinta un singur ofertant la licitatie, procedura de atribuire avand ca obiect achizitionarea unui imobil va continua. 10. Valabilitatea ofertei: 31.12.2024.
73 vizualizari
Bucuresti 08 Oct. '24 (16:45)
Anunt inactiv