Anunt in conformitate cu prevederile Hotararii A.G.E.A
Anunt in conformitate cu prevederile Hotararii A.G.E.A.
Descriere
nr. 1/29.11.2024 privind aprobarea
inchirierii prin licitatie cu strigare, dupa regula licitatiei competitive, respectiv la un pret in urcare, a
activului societatii, in integralitatea sa (constructie si teren aferent, situat in mun.Bucuresti, str.Mihai
Eminescu nr.19-21, Sect.1, cu iesire si in Calea Dorobanti nr.12, Sect.1, avand nr.cadastral.213742
(nr.cadastral vechi.4258) si inscris in Cartea Funciara nr.213742 (nr.CF.vechi.30859) a localitatii
Bucuresti-Sect.1). Oferta de inchiriere activ in integralitatea SA IPROCHIM S.A.
cu sediul social in Bucuresti, str.Mihai Eminescu, nr.19-21, Sect.1, numar inregistrare la Oficiul
Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti:J40/6485/1991, Cod Unic
Inregistrare: RO457747, anunta: Licitatie deschisa cu strigare, desfasurata dupa regula
licitatiei competitive, respectiv la un pret in urcare pornind de la Pretul de Oferta, in conformitate cu
prevederile Hotararii A.G.E.A.nr.1/29.11.2024, pentru inchirierea prin licitatie cu strigare a activului
societatii (constructie si teren aferent, imobil aflat in proprietatea societatii Iprochim S.A., situat in
mun.Bucuresti, str.Mihai Eminescu nr.19-21, Sect.1, cu iesire si in:Calea Dorobanti nr.12, Sect.1,
avand numarul cadastral.213742 (nr.cadastral vechi.4258) si inscris in Cartea Funciara nr.213742
(nr.CF.vechi.30859) a localitatii Bucuresti, Sect.1), in integralitatea sa, respectiv, prin licitatie deschisa
cu strigare desfasurata conform prevederilor art.50-60 din: Normele metodologice de aplicare a
Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.88/1997, privind privatizarea societatilor comerciale, cu
modificarile si completarile ulterioare, si a Legii nr.137/2002, privind unele masuri pentru accelerarea
privatizarii, aprobate prin H.G.nr.577/2002 (prin aplicarea acestora mutatis mutandis in materia
inchirierii)- licitatia se desfasoara dupa regula licitatiei competitive, respectiv la un pret in urcare
pornind de la Pretul de Oferta. Pretul minim de inchirere nu va fi mai mic decat Pretul de
Oferta. Activul societatii, care face obiectul ofertei de inchiriere, este compus din: a)constructii
cu: i)suprafata construita de 886,44.mp; ii)suprafata construita desfasurata de 7.465,00.mp; iii)suprafata
utila de 6.042,59.mp, si: iv)suprafete adiacente: pod neamenajat-599,25.mp, terasa statii GSM-
270,00.mp, fatada Calea Dorobanti-192,00.mp, calcan Centrul Britanic-136,00.mp, precum
si, b)terenul aferent, cu suprafata de 909,70.mp, din care teren liber, neocupat de constructii, in
suprafata de 23,26.mp. Caietul de sarcini poate fi procurat zilnic de la sediul social (din Bucuresti,
str.Mihai Eminescu, nr.19-21, Sect.1, tel.021.211.76.54. fax 021.210.27.01.), ori poate fi transmis prin
e-mail.(dupa depunerea documentelor solicitate mai jos in vederea eliberarii acestuia), incepand cu
data de:12.decembrie.2024, de luni pana joi intre orele:8,30-16,00 si vineri intre orele: 8,30-14,00.
Taxa de participare la licitatie (care include pretul caietului de sarcini si taxa de acces la date si
informatii) este de 2.000.lei (la care se adauga TVA). In orice situatie, taxa de participare este
nerambursabila. Garantia de participare la licitatie este in cuantumul de 10% (la care se adauga TVA)
din valoarea Pretului de Oferta; Pentru persoanele fizice/juridice romane plata contravalorii taxei de
participare la licitatie si a garantiei de participare la licitatie se face cu ordin de plata, in contul in
lei: IBAN-RO69PIRB4202773596001000 deschis la:FIRST BANK SUC.UNIREA BRATIANU.
Garantia de participare se poate depune si sub forma de scrisoare de garantie bancara emisa de o banca
romana (pentru persoane fizice/juridice romane) sau de o banca straina cu care o banca romana are
relatii de corespondenta (pentru persoane fizice/juridice straine). Pentru persoanele fizice/juridice
romane plata taxei de participare la licitatie va putea fi facuta si la casieria societatii de la sediul social
din Bucuresti, str.Mihai Eminescu, nr.19-21, Sect.1. Pentru persoanele fizice/juridice straine plata
taxei de participare la licitatie si a garantiei de participare la licitatie se face in contul de devize
convertibile deschis la in EURO la Banca BRD Cod IBAN-RO31BRDE410SV18548504100, cod
SWIFT BRDEROBU, la cursul valutar comunicat de Banca Nationala a Romaniei la data achitarii
acestora sau la data emiterii scrisorii de garantie bancara. Camera de date este organizata la sediul
social din Bucuresti, str.Mihai Eminescu, nr.19-21, Sect.1, si poate fi accesata in perioada:12.12.2024-
13.01.2025, de luni pana joi intre orele:8,30-16,00 si vineri intre orele: 8,30-14,00, iar in ziua de
marti: 14.01.2025, intre orele:8,30-12,00. Potentialii chiriasi pot viziona imobilul dupa acelasi program
de accesare a camerei de date, cu programare telefonica prealabila a datei si orei de vizionare.
Documentele pe baza carora se elibereaza ori se transmite prin e-mail Caietul de sarcini sunt: a)cerere
scrisa pentru eliberarea ori pentru transmiterea prin e-mail a Caietului de sarcini; b)dovada de achitare
a taxei de participare la licitatie (care include pretul caietului de sarcini si taxa de acces la date si
informatii); c)imputernicire/ (procura) din partea persoanei fizice/juridice ofertante pentru persoana care
ridica ori solicita transmiterea prin e-mail a Caietului de sarcini; d)buletin/carte de identitate sau
pasaport al persoanei care ridica ori solicita transmiterea prin e-mail a Caietului de sarcini; e)angajament de confidentialitate semnat de catre persoana imputernicita pentru ridicarea ori
pentru solicitarea transmiterii prin e-mail a Caietului de sarcini, in numele si pe seama persoanei fizice
sau juridice, romane ori straine ofertante. In cazul in care Caietul de sarcini este solicitat printr-o cerere
depusa la secretariatul societatii ori comunicata prin serviciul postal, in vederea eliberarii catre
persoana imputernicita ori catre ofertantul persoana fizica, cererea va fi insotita de documentele de mai
sus, in original cele de la lit.c) si e) si in copie certificata (purtand mentiunea "conform cu originalul",
numele si prenumele persoanei imputernicite ori a ofertantului persoana fizica, data si semnatura) cele
de la lit.b) si d).In cazul in care Caietul de sarcini este solicitat prin posta electronica/(e-mail),
documentele de mai sus vor fi transmise scanat, in format PDF, fiind certificate prin semnatura
electronica calificata extinsa. Pentru participarea la licitatie este obligatorie cumpararea Caietului de
sarcini. Pentru participarea la licitatie, potentialii chiriasi vor depune la sediul social din Bucuresti,
str.Mihai Eminescu, nr.19-21, Sector 1, in plic sigilat, cel mai tarziu cu o zi lucratoare inainte de data
fixata pentru inceperea licitatiei, respectiv pana in data de: 14.ianuarie.2025, ora:13,00, acest termen
fiind termen de decadere, urmatoarele documente de participare: i.documentele prevazute in Caietul de
sarcini; ii.dovada de achitare a taxei de participare la licitatie si a garantiei de participare la
licitatie; iii.pentru intreprinderile mici si mijlocii, definite conform art.3 din Legea nr.346/2004,
dovezile prevazute la art.7 din Legea nr.346/2004. Deschiderea plicurilor cu documentele de
participare la licitatie se va face in prezenta tuturor ofertantilor sau ai reprezentantilor legali ai
acestora, in data de: 15.ianuarie.2025, ora 09.00. Verificarea si analizarea documentelor de participare
la licitatie se va face pana la data de 15.ianuarie.2025, ora:12.00, cand se va intocmi si afisa lista
ofertantilor acceptati. Licitatia deschisa cu strigare va avea loc la data de: 15.ianuarie.2025, ora:13.00,
la sediul din Bucuresti, str.Mihai Eminescu, nr.19-21, Sect.1. Pentru informatii suplimentare, va rugam
sa consultati si site-ul societatii:( www.iprochim.ro -sectiunea Anunturi) ori sa ne contactati la sediul
societatii din str.Mihai Eminescu nr.19-21, Sect.1-Bucuresti, cod.010512, la tel.:021/211.76.54;
fax: 021/210.27.01 si pe e-mail: office@iprochim.ro .Alte relatii suplimentare la d-na.Nicoleta Irina
MANZAT, tel.0725.757.173, e-mail: achizitii.contractare@iprochim.ro.
inchirierii prin licitatie cu strigare, dupa regula licitatiei competitive, respectiv la un pret in urcare, a
activului societatii, in integralitatea sa (constructie si teren aferent, situat in mun.Bucuresti, str.Mihai
Eminescu nr.19-21, Sect.1, cu iesire si in Calea Dorobanti nr.12, Sect.1, avand nr.cadastral.213742
(nr.cadastral vechi.4258) si inscris in Cartea Funciara nr.213742 (nr.CF.vechi.30859) a localitatii
Bucuresti-Sect.1). Oferta de inchiriere activ in integralitatea SA IPROCHIM S.A.
cu sediul social in Bucuresti, str.Mihai Eminescu, nr.19-21, Sect.1, numar inregistrare la Oficiul
Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti:J40/6485/1991, Cod Unic
Inregistrare: RO457747, anunta: Licitatie deschisa cu strigare, desfasurata dupa regula
licitatiei competitive, respectiv la un pret in urcare pornind de la Pretul de Oferta, in conformitate cu
prevederile Hotararii A.G.E.A.nr.1/29.11.2024, pentru inchirierea prin licitatie cu strigare a activului
societatii (constructie si teren aferent, imobil aflat in proprietatea societatii Iprochim S.A., situat in
mun.Bucuresti, str.Mihai Eminescu nr.19-21, Sect.1, cu iesire si in:Calea Dorobanti nr.12, Sect.1,
avand numarul cadastral.213742 (nr.cadastral vechi.4258) si inscris in Cartea Funciara nr.213742
(nr.CF.vechi.30859) a localitatii Bucuresti, Sect.1), in integralitatea sa, respectiv, prin licitatie deschisa
cu strigare desfasurata conform prevederilor art.50-60 din: Normele metodologice de aplicare a
Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.88/1997, privind privatizarea societatilor comerciale, cu
modificarile si completarile ulterioare, si a Legii nr.137/2002, privind unele masuri pentru accelerarea
privatizarii, aprobate prin H.G.nr.577/2002 (prin aplicarea acestora mutatis mutandis in materia
inchirierii)- licitatia se desfasoara dupa regula licitatiei competitive, respectiv la un pret in urcare
pornind de la Pretul de Oferta. Pretul minim de inchirere nu va fi mai mic decat Pretul de
Oferta. Activul societatii, care face obiectul ofertei de inchiriere, este compus din: a)constructii
cu: i)suprafata construita de 886,44.mp; ii)suprafata construita desfasurata de 7.465,00.mp; iii)suprafata
utila de 6.042,59.mp, si: iv)suprafete adiacente: pod neamenajat-599,25.mp, terasa statii GSM-
270,00.mp, fatada Calea Dorobanti-192,00.mp, calcan Centrul Britanic-136,00.mp, precum
si, b)terenul aferent, cu suprafata de 909,70.mp, din care teren liber, neocupat de constructii, in
suprafata de 23,26.mp. Caietul de sarcini poate fi procurat zilnic de la sediul social (din Bucuresti,
str.Mihai Eminescu, nr.19-21, Sect.1, tel.021.211.76.54. fax 021.210.27.01.), ori poate fi transmis prin
e-mail.(dupa depunerea documentelor solicitate mai jos in vederea eliberarii acestuia), incepand cu
data de:12.decembrie.2024, de luni pana joi intre orele:8,30-16,00 si vineri intre orele: 8,30-14,00.
Taxa de participare la licitatie (care include pretul caietului de sarcini si taxa de acces la date si
informatii) este de 2.000.lei (la care se adauga TVA). In orice situatie, taxa de participare este
nerambursabila. Garantia de participare la licitatie este in cuantumul de 10% (la care se adauga TVA)
din valoarea Pretului de Oferta; Pentru persoanele fizice/juridice romane plata contravalorii taxei de
participare la licitatie si a garantiei de participare la licitatie se face cu ordin de plata, in contul in
lei: IBAN-RO69PIRB4202773596001000 deschis la:FIRST BANK SUC.UNIREA BRATIANU.
Garantia de participare se poate depune si sub forma de scrisoare de garantie bancara emisa de o banca
romana (pentru persoane fizice/juridice romane) sau de o banca straina cu care o banca romana are
relatii de corespondenta (pentru persoane fizice/juridice straine). Pentru persoanele fizice/juridice
romane plata taxei de participare la licitatie va putea fi facuta si la casieria societatii de la sediul social
din Bucuresti, str.Mihai Eminescu, nr.19-21, Sect.1. Pentru persoanele fizice/juridice straine plata
taxei de participare la licitatie si a garantiei de participare la licitatie se face in contul de devize
convertibile deschis la in EURO la Banca BRD Cod IBAN-RO31BRDE410SV18548504100, cod
SWIFT BRDEROBU, la cursul valutar comunicat de Banca Nationala a Romaniei la data achitarii
acestora sau la data emiterii scrisorii de garantie bancara. Camera de date este organizata la sediul
social din Bucuresti, str.Mihai Eminescu, nr.19-21, Sect.1, si poate fi accesata in perioada:12.12.2024-
13.01.2025, de luni pana joi intre orele:8,30-16,00 si vineri intre orele: 8,30-14,00, iar in ziua de
marti: 14.01.2025, intre orele:8,30-12,00. Potentialii chiriasi pot viziona imobilul dupa acelasi program
de accesare a camerei de date, cu programare telefonica prealabila a datei si orei de vizionare.
Documentele pe baza carora se elibereaza ori se transmite prin e-mail Caietul de sarcini sunt: a)cerere
scrisa pentru eliberarea ori pentru transmiterea prin e-mail a Caietului de sarcini; b)dovada de achitare
a taxei de participare la licitatie (care include pretul caietului de sarcini si taxa de acces la date si
informatii); c)imputernicire/ (procura) din partea persoanei fizice/juridice ofertante pentru persoana care
ridica ori solicita transmiterea prin e-mail a Caietului de sarcini; d)buletin/carte de identitate sau
pasaport al persoanei care ridica ori solicita transmiterea prin e-mail a Caietului de sarcini; e)angajament de confidentialitate semnat de catre persoana imputernicita pentru ridicarea ori
pentru solicitarea transmiterii prin e-mail a Caietului de sarcini, in numele si pe seama persoanei fizice
sau juridice, romane ori straine ofertante. In cazul in care Caietul de sarcini este solicitat printr-o cerere
depusa la secretariatul societatii ori comunicata prin serviciul postal, in vederea eliberarii catre
persoana imputernicita ori catre ofertantul persoana fizica, cererea va fi insotita de documentele de mai
sus, in original cele de la lit.c) si e) si in copie certificata (purtand mentiunea "conform cu originalul",
numele si prenumele persoanei imputernicite ori a ofertantului persoana fizica, data si semnatura) cele
de la lit.b) si d).In cazul in care Caietul de sarcini este solicitat prin posta electronica/(e-mail),
documentele de mai sus vor fi transmise scanat, in format PDF, fiind certificate prin semnatura
electronica calificata extinsa. Pentru participarea la licitatie este obligatorie cumpararea Caietului de
sarcini. Pentru participarea la licitatie, potentialii chiriasi vor depune la sediul social din Bucuresti,
str.Mihai Eminescu, nr.19-21, Sector 1, in plic sigilat, cel mai tarziu cu o zi lucratoare inainte de data
fixata pentru inceperea licitatiei, respectiv pana in data de: 14.ianuarie.2025, ora:13,00, acest termen
fiind termen de decadere, urmatoarele documente de participare: i.documentele prevazute in Caietul de
sarcini; ii.dovada de achitare a taxei de participare la licitatie si a garantiei de participare la
licitatie; iii.pentru intreprinderile mici si mijlocii, definite conform art.3 din Legea nr.346/2004,
dovezile prevazute la art.7 din Legea nr.346/2004. Deschiderea plicurilor cu documentele de
participare la licitatie se va face in prezenta tuturor ofertantilor sau ai reprezentantilor legali ai
acestora, in data de: 15.ianuarie.2025, ora 09.00. Verificarea si analizarea documentelor de participare
la licitatie se va face pana la data de 15.ianuarie.2025, ora:12.00, cand se va intocmi si afisa lista
ofertantilor acceptati. Licitatia deschisa cu strigare va avea loc la data de: 15.ianuarie.2025, ora:13.00,
la sediul din Bucuresti, str.Mihai Eminescu, nr.19-21, Sect.1. Pentru informatii suplimentare, va rugam
sa consultati si site-ul societatii:( www.iprochim.ro -sectiunea Anunturi) ori sa ne contactati la sediul
societatii din str.Mihai Eminescu nr.19-21, Sect.1-Bucuresti, cod.010512, la tel.:021/211.76.54;
fax: 021/210.27.01 si pe e-mail: office@iprochim.ro .Alte relatii suplimentare la d-na.Nicoleta Irina
MANZAT, tel.0725.757.173, e-mail: achizitii.contractare@iprochim.ro.
36 vizualizari
Bucuresti 11 Dec. '24 (13:39)
Distribuie anuntul