BMW Seria 8

30.000 €

BMW Seria 8

30.000 €
Caracteristici
An 1990 Coupe Benzina Rulaj 136.000 km Motor 5000 cmc Inmatriculata: da Cutie de viteze automata
Descriere
E31 850 136.000km Spania Original. Istoricul masinii: Pe 21 Decembrie 2020 a ajuns masina la Piatra Neamt. A fost al 3-lea e31 achizitionat si simteam ca vine ceva deosebit avand in vedere ca si pretul platit fusese mult mai mare fata de primele 2 importate din Germania anterior. Asa a si fost, masina a venit cu vopsea originala si in conditie originala foarte buna, din Spania, fara accident in istoric si fara pic de rugina. In Spania masina a avut un singur proprietar din 2000 pana in 2019. Intre 1990 si 1999 masina a avut 2 proprietari in Germania, reviziile si istoricul fiind puse la dispozitie de catre licitator. Cat timp masina a fost in Spania a avut toate inspectiile si itp-urile inregistrate (cu data si numar kilometri conform fiselor din licitatie si a documentelor de Spania). Proprietarul care a detinut masina 19 ani parcurgea sub 1.000 de kilometri anual, conform documentelor.
In cei 3 ani de cand detinem masina s-au executat investitii si schimburi necesare sau mai putin necesare la: directie, suspensie, sistem franare, aprindere (toate piesele au fost achizitionate oem noi si nu sunt ieftine deloc la e31. De asemenea, cu timpul am mai anticipat si achizitionat in avans piese care vor trebui inlocuite la momentul revopsirii integrale al masinii. Am preferat sa pastrez, conserv masina in starea ei natutala, pentru ca viitorul proprietar sa vada ce detine si ce trebuie lucrat la masina.
Punctele forte ale masinii sunt:- motorul si cutia, care functioneaza ireprosabil. Am scos chiar si consum de 11.11% Piatra Neamt - Focsani.- partea electrica si electronica a masinii nu are problemele uzuale ale modelului (de exemplu poti lasa masina parcata 2 luni si dupa 2 luni porneste la sfert de cheie, neavand consumatori care sa ii uzeze bateria, raritate pentru acest model); -masina arata remarcabil dedesubt, fara urme de rugina, a beneficiat de clima buna de Spania.-multe investitii mecanice recente care scutesc viitorul proprietar de investitii consistente (preturile pieselor la modelul e31 fiind destul de piperate, pot oferi detalii cu operatiunile execitate, daca este de interes).-masina are ceasuri Alpina oem si aproape toate dotarile de pe e31 de la momentul respectic (ca sa nu zic toate :) ).
Minusuri curente:-plafonul se dezlipeste in anumite puncte. Nu cade dar se vede inestetic pe alocuri.-stopul dreapta crapat.-eroare "falo luiz croce", un bec sau contact la lumina din portbagaj. Nu apare tot timpul eroarea.-bara spate dedesubt putin crapata, se observa doar cand te bagi sub masina.-lacul lemnului la consola centrala interioara este crapat.-pixeli "obositi" la computerul de bord din interiorul masinii, la inceput se vede clar dar dupa ce se incalzeste displayul claritatea displayului computerului de bord dispare incet in timp.-caseta de directie umezeste, nu curge. E bmw doar. :))
Valoarea masinii curente. Am urmarit piata de e31 in ultimii 6 ani de activitate si consider ca adevarata crestere colectionabila a lui e31 nu a inceput inca, momentan inca se gasesc zeci de exemplare la vanzare online, in diferite conditii. In Japonia un exemplar asemanator, costa peste 50.000€ de achizitionat si nu apar in licitatii mai mult de 2, 3 anual. Urmarind piata in acest moment, comparand cu exemplarele disponibile la vanzare pe platforme dedicate si reevaluand masina sunt de parere ca pretul curent cerut pe acest bmw 850 1990 este sub nivelul real al pietei. Drept pentru care in scurt timp vom majora pretul exemplarului.
140 vizualizari Neamt, Piatra-Neamt, 10 Aug. '24 (19:27)