Anuntul accesat este inactiv. Iti sugeram anunturi cu caracteristici asemanatoare.
Anunturi active sugerate
Anunt inactiv
Contabilitate/ Gestiune.
4.000 - 5.000 RON
Ne dorim 2 colegi noi.
Ne-ar placea ca tu sa fii:
- cel putin cu studii medii finalizate (diploma BAC)
- cu bune cunostinte operare calculator (M.S. Office - Excel, Word)
- cu experienta in utilizarea unui sistem informatic de gestiune
- o persoana inteligenta, capabila sa lucreze atat independent, cat si in echipa
- cu o buna capacitate de comunicare scrisa si verbala
- capabila sa analizezi datele si sa iei decizii pe baza acestora
- cu o buna organizare a timpului , sarcinilor si locului de munca in general
- o persoana responsabila , corecta , rabdatoare si atenta la detalii
In rolul tau vei fi responsabila de:
- Verificare si intocmire facturi, avize si documente suport
- Inregistrare documente in programul intern de contabilitate (Z-uri, Inventare, etc.)
- Evidenta obiectelor de inventar, materialelor consumabile, mijloace fixe, etc.
Ce oferim noi:
- Un pachet salarial compus din salariu fix de de pana la 5000 de lei in functie de experienta.
- Toate instrumentele de lucru de care ai nevoie
Cunostinte office-Excel, pentru introducere date, activitate de birou, program Luni-Vineri 9 ore, zona sector 3, Bd Theodor Pallady.
Ne-ar placea ca tu sa fii:
- cel putin cu studii medii finalizate (diploma BAC)
- cu bune cunostinte operare calculator (M.S. Office - Excel, Word)
- cu experienta in utilizarea unui sistem informatic de gestiune
- o persoana inteligenta, capabila sa lucreze atat independent, cat si in echipa
- cu o buna capacitate de comunicare scrisa si verbala
- capabila sa analizezi datele si sa iei decizii pe baza acestora
- cu o buna organizare a timpului , sarcinilor si locului de munca in general
- o persoana responsabila , corecta , rabdatoare si atenta la detalii
In rolul tau vei fi responsabila de:
- Verificare si intocmire facturi, avize si documente suport
- Inregistrare documente in programul intern de contabilitate (Z-uri, Inventare, etc.)
- Evidenta obiectelor de inventar, materialelor consumabile, mijloace fixe, etc.
Ce oferim noi:
- Un pachet salarial compus din salariu fix de de pana la 5000 de lei in functie de experienta.
- Toate instrumentele de lucru de care ai nevoie
Cunostinte office-Excel, pentru introducere date, activitate de birou, program Luni-Vineri 9 ore, zona sector 3, Bd Theodor Pallady.
Caracteristici
Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC
Tip colaborare: Perioada nedeterminata
Locatie job: locatie fixa
Pot aplica studenti: nu
4.131 vizualizari
Bucuresti, Sector 3, 06 Dec. '24 (14:00)
Anunt inactiv