Compact Business Consulting - Administrare imobile Ilfov
Administrare tehnica
Administrarea tehnica se refera la o multitudine de actiuni pe care le implica buna întretinere a unui bloc, astfel încât sa fie asigurat confortul fiecarei familii în cadrul spatiului respectiv. De asemenea, într-un bloc în care totul functioneaza bine si fiecare problema este rezolvata prompt, de catre specialisti, armonia întregii comunitati este garantata.
În fiecare luna, fiecare asociatie de proprietari se confrunta cu numeroase probleme tehnice, care trebuie rezolvate repede si eficient: repararea instalatiilor (electrica, de gaze, de pompare a apei), a liftului, a interfonului; verificarea periodica a proprietatii comune pentru a elimina pierderi ce pot determina cresterea cheltuielilor asociatiei de proprietari; mici reparatii la elementele proprietatii comune (înlocuire becuri, întrerupatoare, elemente de închidere la usi sau ferestre etc); obtinerea unor avize tehnice; întretinerea spatiilor verzi; curatenia spatiului comun. Firma de administrare are rolul de a angaja personal calificat pentru fiecare dintre aceste servicii, de a remedia în cel mai scurt timp posibil fiecare defectiune, de a face programarile pentru verificarile tehnice necesare conform legislatiei în vigoare, de a supraveghea bunul mers al lucrurilor si de a efectua platile aferente.
Aceste activitati de întretinere implica o dotare tehnica adecvata si un personal specializat, pe care firma noastra se angajeaza sa le puna la dispozitia dumneavoastra. Fiecare lucrare executata va fi supervizata si receptionata în cele mai bune conditii. Totodata, ne implicam activ în gasirea ofertei optime în ceea ce priveste raportul calitate-pret. Avem în vedere în permanenta sa gasim cele mai bune solutii tehnice, la costuri cat mai avantajoase, astfel încât sa rezulte un pret cât mai mic la plata întretinerii.
Monitorizam lunar toate partile comune ale imobilului si întocmim un raport care contine problemele constatate, precum si propuneri de rezolvare. Procuram materialele necesare întretinerii si reparatiilor curente proprietatii comune a asociatiei de proprietari, la cele mai bune preturi, verificam cu atentie facturile, procesul de achizitie si calitatea lucrarilor. Urmarim realizarea contractelor încheiate de asociatia de proprietari cu furnizorii de bunuri si servicii, supraveghem efectuarea lucrarilor de reparatii si participam la receptia lor.
Verificam anual indexul contoarelor de apartament, calculul consumurilor si a costurilor aferente. De asemenea, urmarim ca facturarea consumurilor de energie electrica, termica, apa sa fie facuta corect, conform indexului contoarelor de bloc, în acord cu prevederile legale si a normelor metodologice de repartizare a consumurilor.