Marketing Lab Romania

Influencer marketing

Influencer marketingul este o forma de marketing prin care companiile colaboreaza cu influenceri din diferite domenii pentru a-si promova produsele sau serviciile. Influencerii sunt persoane ce au dezvoltat o comunitate online in jurul activitatii sale, sunt urmariti de un numar mare de persoane pe platformele de social media, cum ar fi Instagram, YouTube sau TikTok, si care au o influenta semnificativa asupra audientei lor.

Aceasta forma de marketing se poate realiza prin campanii publicitare, spoturi, reclame sau postari pe retelele de socializare, prin care influencerii promoveaza un produs sau serviciu. Pentru o campanie de influencer marketing de succes, este important sa colaborezi cu cei mai buni profesionisti în marketingul digital din România.

Crearea unei strategii de influencer marketing

În primul rând trebuie sa stabilesti ce doresti sa realizezi cu campania de influencer marketing. Exemple de obiective pot fi cresterea vânzarilor, cresterea notorietatii brandului sau generarea de trafic pe site-ul companiei.

Identificarea influencerilor
Identifica influencerii care se potrivesc cu valorile si estetica brandului tau. Ia în considerare numarul de urmaritori, tipul de continut pe care îl posteaza si angajamentul pe care îl au cu audienta lor.

Stabilirea bugetului
Pentru a putea incepe, trebuie stabilit ce buget are compania ta pentru campania de influencer marketing si cum vei plati influencerii pentru promovarea produselor sau serviciilor.

Conturarea continutul campaniei
Pentru a putea avea o campanie de succes, trebuie stabilite ideile sau planul de desfasurare al campaniei. Un continut creativ si atractiv care sa inspire comunitatea influencerilor sa actioneze, va ajuta foarte mult pentru a putea masura si urmarii atingere obiectivelor campaniei.

Monitorizeaza si masoara performanta campaniei

Este foarte importanta monitorizarea performantei campaniei în timp real si masurarea rezultatelelor si obiectivelor stabilite la începutul campaniei. Acest lucru va permite sa faci ajustari în timp util si sa îmbunatatesti performanta campaniei.

Mentine relatia cu influencerii
Este important sa construiesti si sa mentii relatii cu influencerii, astfel încât sa poti colabora cu acestia si în viitor, dar este totodata si foarte important si sa te asiguri ca ei sunt în continuare relevanti pentru brandul tau.

Cum te poate ajuta Marketing Lab cu o campanie de influencer marketing?
Marketing Lab este una din cele mai bune agentii de marketing din România si te poate ajuta în crearea si implementarea unei campanii de influencer marketing de succes. De ce? Pentru ca Iulian, unul dintre fondatorii companiei a creat si crescut de la 0 propriul brand si a dezvoltat o comunitate nisata in domeniul calatoriilor, in jurul brandului Mr.Travel. 

El cocheteaza cu aceasta ramura a marketingului înca de acum 5 ani si a realizat campanii de succes cu branduri precum Chocolat, Vitamin Aqua, Baxter of California, Seek New York si multi altii.

 El impreuna cu echipa, vor parcurge urmatoarele etape principale pentru a te ajuta sa atingi succesul pe care brandul tau îl merita.

Identificarea influencerilor potriviti
Marketing Lab poate utiliza instrumente de monitorizare si analiza pentru a identifica influencerii care sunt relevanti pentru industria si audienta ta. În acest fel, poti fi sigur ca vei colabora cu persoane care pot ajuta la cresterea notorietatii brandului tau.

Negocierea contractelor
Marketing Lab poate ajuta la negocieri si semnarea contractelor cu influencerii, pentru a asigura obtinerea celei mai bune valori pentru brandul tau. Acest lucru te va ajuta sa investesti o suma corecta în serviciile de influencer marketing si sa obtii rezultate proportionale cu aceasta.

Crearea de continut
Marketing Lab poate lucra împreuna cu influencerii pentru a crea continut relevant si de calitate care sa sprijine campania ta de marketing. În plus, acesta poate ajuta la distribuirea continutului pe diferite platforme sociale. Content marketing-ul este un aspect esential într-o astfel de campanie si fiecare parte a contentului distribuit de influenceri trebuie strategizat într-un mod eficient.

Monitorizarea si analiza performantei
Marketing Lab poate urmari si analiza performanta campaniei tale de influencer marketing si poate oferi feedback si sugestii pentru a îmbunatati rezultatele. Echipa noastra va urmari aceste rezultate de aproape si te vor tine la curent cu privire la evolutia campaniei tale. Pentru ca suntem convinsi ca este mereu loc de rezultate mai bune, ne vom asigura ca toate ajustarile la campania de influencer marketing pe care o promovam sustin scalabilitatea brandului tau.

Intra în contact cu echipa Marketing Lab si colaboreaza cu una dintre cele mai bune agentii de marketing din Bucuresti pentru campania ta de influencer marketing! 

Îti vom fi alaturi pas cu pas în drumul tau spre succesul dorit.

Galerie foto
  • ...