Neo Admin - Administrare imobile, Bucuresti si Ilfov
Casierie
Activitatea noastra de administrare imobile Bucuresti acopera toate serviciile de care au nevoie asociatiile de proprietari. Practic, apeland la Neo Admin, incredintati tot ceea ce necesita rezolvare unor experti in domeniul administrarii condominiilor si aveti garantia ca totul este pe maini bune. Serviciul de casierie se ocupa de toate procedurile, actele privitoare la plati si penalitati, precum si modalitatile prin care pot fi facute aceste plati.
Dupa semnarea contractului cu asociatia de proprietari, este stabilit, de comun acord cu toti locatarii, programul agreat pentru afisarea si plata contributiei lunare la intretinere. Tabelul cu datele complete este afisat lunar la avizierul asociatiei si poate fi consultat inclusiv in format electronic de fiecare persoana, oricand doreste. In plus, lunar sunt afisate informatii privitoare la fondul de rulment si la cel de reparatii aflat in contul fiecarei asociatii.
Calcularea si incasarea lunara a intretinerii pentru administrare imobile sector 4 si administrare imobile sector 5 Bucuresti implica si aplicarea de penalitati celor care intarzie plata sau nu achita o perioada mai lunga de timp. Calcularea acestor penalitati se face conform legislatiei in vigoare.
Alte atributii specifice ale serviciului casierie.
Specialistii nostri intocmesc registrul de casa si inregistreaza in fiecare zi fiecare operatiune desfasurata. Printre celelalte operatiuni specifice casieriei se mai numara:
• Depunerea sumelor de bani incasate in contul asociatiei (ING Bank, Millenium Bank, Piraeus Bank sau alta banca cu posibilitati de depunere a sumelor incasate la bancomat cu program zilnic pana la orele 23.00).
• Efectuarea platilor catre toti furnizorii, in ziua imediat urmatoare incasarilor. Astfel, ne asiguram ca nu veti inregistra penalitati la plata facturilor catre furnizori.
• Efectuarea platilor prin intermediul mijloacelor electronice, prin transfer bancar in contul furnizorilor, daca asociatiile detin posibilitatea de a plati prin Internet Banking, urmata de preluarea extrasului de cont.
• Mentinerea relatiei cu institutia bancara unde clientul are deschis contul (valabil pentru institutiile bancare care pun la dispozitie Digipass si Internet Banking), in sensul preluarii in format electronic a extrasului de cont.
• Incasarea unor alte venituri ce revin asociatiei de proprietari.
• Predarea unui exemplar al registrului de casa la contabilitate impreuna cu cheltuielile aferente.
Siguranta banilor dumneavoastra este garantata, iar securitatea tranzactiilor online este asigurata de sisteme informatice puternice, care nu permit nicio gresala. Adminstratorul comunica in mod constant cu presedintele asociatiei de proprietari si ii pune la dispozitie rapoarte lunare si trimestriale privitoare la cheltuieli si incasari. La solicitarea comotetului executiv, membrii acestuia vor primi toate documentele necesare unor verificari financiar-contabile.