Adexpert Auto - Service auto multimarca Bucuresti
Service auto Berceni
Revizia auto se face periodic pentru orice masina pentru intretinerea in cat mai bune conditii in timp. Poti face revizia la service auto Adexpert in conditii de maxima siguranta. Vom folosi uleiul corespunzator pentru motorul masinii tale si filtrele specifice.
Recomandam ca la fiecare 10.000 km sa ne vizitezi pentru verificarea masinii si efectuarea operatiunilor necesare.
Ce presupune revizia auto?
Revizia auto presupune:
- Schimb ulei (schimb ulei motor, cutie viteze)
- Schimb lichid de frana
- Schimb placute de frana
- Verificare geometrie roti
- Verificare frane
- Schimbare curea distributie si rola
- Schimbare bujii
La Adexpert service poti face revizia auto la cel mai bun pret , revizie auto Dacia: Logan, Duster, Dokker revizie auto Renault: Clio, Megan, Sedan, revizie auto Skoda Octavia, Fabia, Yeti,Superb, revizie Vw Golf, Tiguan, revizie Opel: Astra, Corsa, Insignia, revizie Ford: Focus, Fiesta, Mondeo, Kuga, revizie Toyota: Avensis, Corolla, Yaris.
Sistemul de franare al masinilor se afla intr-o continua evolutie,astfel ca producatorii de automobile cauta sa asigure cel mai bun raport intre performata,confort si costurile implementarii sistemelor pe vehicul cat si intretinerea ulterioara a acestuia.Autovehiculele sunt echipate cu frane prin frictiune pe fiecare roata,respectiv frane cu disc pe puntea fata si frane cu disc sau cu tambur pe puntea din spate comandate hidraulic.
Componentele din sistemul de franare se uzeaza in timp,treptat iar depistarea problemelor se face in urma diagonzei,pe standul de franare sau vizual dupa caz,dar sunt si semne pe care conducatorul auto trebuie sa le ia in seama pentru a efectua revizia la sistemul de franare cum ar fi:
-martor ABS aprins in bord;
-zgomot si/sau trepidatii la apasarea pedalei de frana;
-masina nu franeaza ferm.
Revizii sistem franare:
- schimb placute de frana fata/spate;
- schimb discuri de frana fata/spate;
- schimb saboti,tamburi frana
- schimb lichid frana
- schimb furtun frana
- schimb pompa centrala frana
- schimb cilindru receptor frana
Distributia motorului reprezinta ansamblul tuturor pieselor care asigura introducerea aerului/amestecului proaspat în cilindri si evacuarea gazelor arse astfel incat sa se respecte timpii de ardere ai motorului si functionarea in parametrii a acestuia.
Kit-ul de distributie este alcatuit din: curea dintata de antrenare sau lant de distributie, rola de ghidare, rola intinzatoare si pompa de apa (unde este cazul) si are un interval de schimb standard limitat ca numar de km parcursi dar si ca perioada de timp astfel ca in majoritatea cazurilor este indicat sa fie inlocuit la maxim 60 000 km si nu mai tarziu de 4 ani.
Schimbarea kit-ului de distributie este o operatiune ce implica costuri mai mari in comparatie cu revizia obisnuita cu ulei si filtre,dar previne problemele aparute in urma deteriorarii distributiei si implicit distrugerea partiala sau totala a motorului (ex.: supape indoite,distrugerea chiuloasei,bloc motor fisurat, spargerea pistoanelor, ruperea bielelor sau afectarea vibrochenului.)
Prin urmare, revizia sistemului de distributie trebuie facuta preventiv, pentru ca defectiunile aparute ulterior necesita timp de lucru si resurse financiare considerabile.
De aceea, este indicat sa apelezi la serviciile unui service autorizat pentru a schimba kit-ul de distributie cat si pentru eventualele reparatii de care este nevoie pentru buna functionare a masinii.
Cand se schimba kitul de ambreiaj?
Traficul rutier din Bucuresti ne tine deseori in aglomeratie, cozi interminabile si ambuteiaje. Asta ne face sa utilizam in mod frecvent ambreiajul la desele porniri sau schimbari de viteza, facilitand uzura mai rapida a acestuia. Fetele discului de ambreiaj se uzeaza o data cu frecarea exercitata de catre acesta. Stilul agresiv la volan conduce catre o deterioare mai rapida a ambreiajului. Supraincalzirea ambreiajului face ca acesta sa se deterioreze pe suprafata de contact cu volanta si placa de presiune si ca urmare se subtiaza. Ca semn distinct ca trebuie sa ne faceti o vizita la service veti simti vibratii si trepidatii atunci cand ambreiajul este cuplat.
Diagnosticare ambreiaj
Simptome ale uzurii ambreiajului:
Ambreiajul patineaza sau nu cupleaza – apare la deplasarea cu viteza redusa atunci cand motorul este accelerat iar turatia creste foarte mult.
Ambreiajul nu decupleaza – la schimbare treptelor de viteze se aude un zgomot puternic
Ambreiajul cupleaza cu smucituri – cauze: spargerea discului de presiune, etc.
Inlocuirea kitului de ambreiaj
Repararea ambreiajului este o manopera ce presupune o durata de timp ridicata. Este nevoie ca in primul rand sa se demonteze cutia de viteze.
Inlocuim Kitul de ambreiaj, discul de ambreiaj, placa de presiune, volanta, cablul de ambreiaj., parghiile de decuplare, furca de decuplare. Cu cat varsta masinii este mai inaintata se recomanda schimbarea tuturor componentelor din ansamlul ambreiajului.
Inlocuim kitul de ambreiaj pentru diverse modele de masini: kit ambreiaj Logan, Golf, Ford Focus, Matiz, Renault, Opel, Dacia,etc.
Ce este caseta de directie si din ce este compusa?
Caseta de directie este un ansamblu foarte important al oricarui autoturism ce asigura siguranta deplasarii vehicului pe drumurile publice. Pentru orice autoturism este foarte important sa se comporte adecvat la viraje, astfel incat sa nu puna in pericol siguranta pasagerilor. Casetele de directie pot fi atat electrice cat si hidraulice.
Caseta de directie este compusa din: carcasa , cremaliera, piston, bucsa de control, bieleta, caneluri axiale, pompa de servodirectie.
Cand trebuie reparate casetele de directie?
Atunci cand caseta de directie curge , bate sau are joc trebuie sa veniti cu masina la service. In momentul in care ea nu mai functioneaza corespunzator veti simti o miscare mai grea a volanului, veti observa pierdere a lichidului hydraulic si pe un drum cu denivelari veti simti batai in volan. Principalele cauze ale defectarii casetei de directie sunt gropile sau denivelarile resimtite de roti care se transmit mai departe in mecanismul de directie
Cum se face repararea casetelor de directie?
Reparatia casetelor de directie presupune demontarea intregului ansamblul si schimbarea pieselor uzate. Scurgerile aparute la masina dvs se pot datora uzurii semeringurilor sau ca ansamblul de supape s-a stricat. De foarte multe ori o defectiune a casetei de directie necesita rectificarea axului cremalier, alteori ansamblul pistonul cremaliera este cel care cedeaza.
Diagnoza auto
Te poate ajuta foarte simplu sa eviti costuri de reparatie nejustificate . Prin testerul de diagnosticare se vor observa foarte precis problemele de natura electrica sau electronica.
Pentru o identificare exacta folosim test de diagnoza auto multimarca licentiat si actualizat 2017.
Testul de diagnoza auto presupune:
-verificarea in timp real a diversilor parametrii (senzori, temperaturi, presiuni)
-repararea defectelor gasite
-resetare computer de bord
-verificare ABS,Airbag , ESP
-programare chei
Oferim pentru masina ta serviciul de incarcare Freon pentru ca vara sa te poti bucura de aerul conditionat in confortul masinii tale. Indiferent de modelul auto fie ca ai o masina Dacia, Renault, Bmw, Skoda, Vw etc.
Dispunem de aparatura profesionala si oferim diagnosticul corect pentru instalatia de climatizare AC.
Facem intotdeauna verificarea sistemului inainte si dupa incarcarea cu Freon astfel incat sa nu existe scurgeri.
Dupa incarcarea cu Freon se executa operatiunea de igienizare a aerului coditionat.
Incarcare FREON AUTO Sector 4, Berceni
Daca temperatura aerului din masina ta nu se raceste corespunzator trebuie sa faci o vizita la sediul nostru din str. Varciorova nr.9 ,sectorul 4, cartierul Berceni, zona Aparatori Patriei pentru incarcare Freon.
Repararea motorului
Necesita demontarea lui completa. Atunci cand motorul este gripat este necesar sa se faca o segmentare
Repararea motorul consta in demontarea lui, verificarea pieselor componente, inlocuire pistoane, verificare arbore cotit, inlocuire cuzineti, supape, pompa ulei, distributie, alezare cilindrii, rectificare chiuloasa
Reparam si facem segmentare pentru mai multe tipuri de motoare:
Reparatie motor – o axa cu came benzina sau diesel
Reparatie motor – 2 axe cu came benzina sau diesel
Reparatie motor 4-5-6 cilindri in linie
Reparatie motor 6-8-10-12 V
In cazul in care bloc motorul este spart nu recomandam repararea motorului pentru ca costurile de reparatie ar fi foarte mari.