A+ Cursuri - Cursuri management, Bucuresti

Curs Comunicare

...
Curs Comunicare

Durata curs: 2 zileGrup tinta: persoane care sunt implicate în relatia cu clientii companiei si în managementul societatii.Cursul Comunicarea – factor important în proiectarea imaginii si în relatia cu clientii îsi propune sa dezvolte/îmbunatateasca procesul de comunicare organizationala, comunicarea între si în interiorul departamentelor de lucru a organizatiei. Existenta unor reguli de etica si conduita în procesul de comunicare scrisa va conduce la detensionarea relatiilor cu clientii interni, pe ansamblu va reduce situatiile cauzatoare de stres si cu siguranta va contribui la o mai buna “relationare” între si în cadrul departamentelor, va permite responzabilizarea si asumarea responsabilitatilor aferente îndeplinirii sarcinilor de servicii. Urmarirea, follow up-ul, realizarii sarcinilor/masurilor prevazute în fluxul operational va conduce la îmbunatatirea procesului de comunicare organizationala.OBIECTIV:Dupa parcurgerea acestui curs participantii vor putea sa:

  • defineasca regulile si principiile comunicarii
  • aplice noile reguli de conduita de comunicare corporationala.
  • gestioneze timpul de lucru prin stabilire de prioritati si evitarea pierderilor de proces.
  • evite si sa rezolve situatiile generatoare de conflicte(stres, neurmarirea realizarii sarcinilor primate/date, etc)

TEMATICA:Introducere : Se vor prezenta notiuni generale despre comunicarea organizationala, se vor discuta problemele/neajunsurile din procesul de comunicare existenta la nivelulor organizatiei, aspect care creaza discordante.MODUL 1 : CONCEPTUL DE OFFICE COMMUNICATION

  • Comunicare si informatie – comunicarea organizationala
  • Comunicarea proces de influenta
  • Metode si tehnici de perfectionare si dezvoltare a comunicarii organizationale
  • Reguli de etica si conduita la e:mail
  • Rolul follow up-ului într-un flux informational
  • Aplicatii practice, simulari de situatii – dezbaterea codului de comunicare (propunerea de cod va fi prezentat managementului organizatiei pentru validare/modificare etc.