Bimobil 360 - Administrare Imobile Bucuresti
Pachete De Servicii
Calculul prin intermediul unui program specializat a listelor de incasare a cotelor de intretinere;
Afisarea listelor de intretinere cu defalcarea tuturor cheltuielile incluse, in fiecare luna;
Transmiterea datelor fiecarui locatar cu cheltuielile defalcate pe apartament prin intermediul emailului;
Evidenta contabila a tuturor operatiunilor desfasurate;
Intocmirea Registrului de casa;
Intocmirea Registrului Jurnal;
Pastrarea si actualizarea Registrelor de Evidenta Fond Rulment si Fond Reparatii, in concordanta cu Legile in vigoare;
Evidenta furnizorilor pe termene scadente si plata acestora in termen in numele Asociatiei de Proprietari prin intermediul online banking;
Calculul salariilor, intocmirea si depunerea declaratiilor, plata impozitelor si contributiilor aferente;
Intocmirea lunara si depunerea semestriala a situatiei elementelor de activ si de pasiv si depunerea la Primarie conform legii nr.196/2018;
Comunicarea cu asociatia de proprietari in privinta masurilor necesare pentru reparatiile si intretinerea spatiilor comune;
Aplicarea deciziilor si hotararilor din cadrul Adunarii Generale sau ale Comitetului, care privesc sume ce urmeaza a fi introduse in listele lunare de plata, colectarea de fonduri, realizarea de lucrari, etc;
Intocmirea si prezentarea anuala, in Adunarea Generala a Asociatiei de Proprietari, a raportului privind administrarea condominiului pentru anul precedent;
Asigurarea accesului la arhiva si consultarea documentelor solicitate, de fiecare data cand este necesar;
Gestionarea transparenta a activitatii de administrare a imobilelor;
Alte servicii necesare.
Echipa BImobil incurajeaza in contextul actual folosirea cat mai mult a mijloacelor online de plata a contributiilor proprietarilor. De aceea venim in intampinarea proprietarilor cu posibilitatea de a plati contributiile prin virament bancar, prin card(Visa, Mastercard sau Maestro), la terminalele PayPoint sau la alte terminale de plata in functie de zona in care se regaseste Asociatia de Proprietari.
Echipa BImobil ofera deasmenea posibilitatea de plati contributia lunara la adresa asociatiei de proprietari, in locul si cu frecventa stabilita in contract.
Inspectarea proprietatii comune la intervale regulate de timp, in vederea identificarii problemelor si a reparatiilor necesare;
Efectuarea de mici reparatii ce intra in competenta noastra privind proprietatile comune (inlocuire becuri, intrerupatoare etc). Asociatia de proprietari va suporta doar costul materialelor folosite, nefiind aplicate alte costuri;
Aprovizionarea cu materiale pentru curatenie si consumabile;
Controlul privind prestarile serviciilor de curatenie astfel incat sa se efectueze corespunzator conform obligatiilor;
Citirea lunara a apometrelor de apa(daca se afla pe scara) si calcularea costui fiecarui apartament aferent consumului;
Prezentarea de oferte privind prestarile de servicii sau achizitia de bunuri pentru spatiile comune, oferte de pret precum si informatii complete, astfel incat Comitetul Executiv sa poata alege cea mai buna oferta raport pret-calitate;
Monitorizarea in cazul contractelor incheiate de prestari sau realizare servicii, pentru a se efectua corespunzator si a se finaliza corect conform termenilor stabiliti in contract;
Va punem la dispozitie parteneri de prestari servicii necesare tuturor Asociatiilor de Proprietari.
Aceasta este cu siguranta foarte importanta pentru proprietari. BImobil va asigura colaborarea cu firme specializate in serviciile de curatenie in spatiile comune (hol, garaj, scari, spatii tehnice si aleile blocului)
Evidenta si siguranta datelor si documentelor asociatiei este una dintre cele mai importante activitati a administratiei in cadrul asociatiilor de proprietari, de aceasta depinzand gestionarea cu simt de raspundere a activitatii asociatiei. De aceea oferim pentru Asociatiile de Proprietari urmatoarele modalitati de arhivare:
Arhivare Fizica:
indosarierea corecta a documentelor ;
ordonarea dupa data a documentelor;
ordonarea similara a documentelor in dosar ;
catalogarea dosarelor ;
indosarierea dosarelor in biblioraft;
depozitarea arhivei in deplina siguratta ;
confidentialitatea arhivei .
Arhivare Electronica:
transcrierea în format electronic a tuturor documentelor asociatiei (facturi, registru casa, liste de plata, bilant contabil, situatie fonduri , etc);
transcrierea documentelor intr-un format electronic comun (PDF);
documentele in format electronic sunt stocate pe suport CD , Memory Card , USB Stick , cu posibilitaea de parolare.
Intrunirea adunarii generale a proprietarilor in vederea stabilirii actiunilor necesare constituirii asociatiei de proprietari;
Inscrierea proprietatii in registrele de Carte Funciara.
Organizarea si desfasurarea adunarii generale de constituire a asociatiei de proprietari;
Legalizarea statului si a acordului de asociere si depunerea actelor la Judecatorie a documenteler de inregistrare a asociatiei de proprietari, in vederea obtinerii sentintei judecatoresti de infiintare;
Comandarea stampilelor;
Deschiderea contului curent intr-o banca;
Inregistrarea la Administratia Financiara;
Incheierea contractelor cu furnizorii de utilitati(apa-canal, gaz, electricitate, salubritate, etc.).
Preluarea patrimoniului de catre asociatia de proprietari de la asociatia de locatari.