Bloc Admin - Administrare proprietati, Bucuresti

Administrare financiara

...
Administrare financiara: contabilitate, casierie

Activitatea noastra este bazata pe transparenta, profesionalism si responsabilitate. Credem ca sunt suficiente motive pentru a consulta urmatoarele servicii ce pot fi puse la dispozitia asociatiei si/sau proprietarilor din cadrul imobilului.

Contabilitate

  • Organizarea si conducerea contabilitatii în partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice, în conditiile legii, aplicatia utilizata în acest sens fiind Bloc Manager NET;
  • Întocmirea listelor lunare de plata a întretinerii în conformitate cu reglementarile legale în vigoare;
  • Întocmirea si completarea registrului jurnal, registrului inventar, registrului pentru evidenta fondului de reparatii, registrului pentru evidenta fondului de rulment, registrului pentru evidenta sumelor speciale, registrului pentru evidenta fondului de penalizari, precum si alte formulare specifice activitatii de contabilitate, prevazute prin ordin al ministrului economiei si finantelor si alte reglementari legale în vigoare;
  • Calcularea si încasarea penalizarilor conform reglementarilor legale în vigoare si sistemului aprobat de Adunarea Generala;
  • Întocmirea lunara a situatiei elementelor de activ si pasiv si depunerea acestora semestrial la Primarie conform legii nr.230/2007;
  • Întocmirea si depunerea declaratiilor fiscale necesare la Administratia financiara de care apartine Asociatia de Proprietari;
  • Editarea statelor de plata pentru angajatii asociatiei de proprietari;
  • Întocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la asigurarile sociale pentru remuneratiile personalului angajat;
  • Plata impozitului si contirbutiilor datorate de Asociatia de Proprietari pentru remuneratiile personalului angajat;
  • Depunerea online, cu semnatura electronica, a declaratiilor fiscale pentru angajatii asociatiei de proprietary;
  • Plata tuturor facturilor emise de furnizori;
  • Prezentarea, la solicitarea Comitetului Executiv a rapoartelor sau documentelor necesare unor verificari financiar-contabile;
  • Întocmirea si prezentarea anuala, în Adunarea Generala a Asociatiei de Proprietari, a raportului privind administrarea condominiului pentru anul precedent.

Casierie

Încasarea, cu frecventa si în locurile specificate în contract, a cotelor de contributie a proprietarilor la cheltuielile curente ale asociatiei precum si a altor venituri cuvenite asociatiei de proprietari.

...
Cenzorat pentru asociatii de proprietari

Societatea noastra presteaza servicii de cenzorat pentru asociatii de proprietari, venind în sprijinul proprietarilor prin consultanta si colaborare cu organele de conducere ale asociatiei si Administrator, pentru bunul mers al activitatilor în asociatia dumneavoastra.

Verificarea lunara pentru fiecare dosar întocmit de administrator. Raportul De Cenzorat prezentat comitelului executiv asigura un plus de transparenta atât în comunicarea interna, reprezentând un instrument util în depistarea si reglarea din timp a eventualelor erori de calcul, înregistrare, evidenta sau repartizare.

Suntem la curent cu noutatile legislative pe probleme specifice, venind în sprijinul Asociatiei cu solutii menite a va ghida spre luarea unor hotarâri benefice acesteia si implicit benefice proprietarilor, pe baza rapoartelor lunar emise.

...
Audit pentru asociatia de proprietari

Avem capacitatea evaluarii situatiei juridico-financiare precum si a optimizarii proceselor din cadrul asociatiei de proprietari.

Actiuni de evaluare ale:

  • sumelor încasate si destinatia acestora, platile efectuate, soldurilor si disponibilitatilor banesti;
  • înregistrarilor legale în contabilitate precum si a existentei tuturor registrelor prevazute de lege;
  • calculelor cotei de plata la întretinere sau a penalitatilor operate în lista de plata a cotelor de contributie la cheltuielile asociatiei de proprietari;
  • legalitatii si corectitudinii constituirii si folosirii fondurilor necesare

Actiuni pentru optimizarea activitatii asociatiei:

  • analiza efectuarii tuturor activitatilor necesare angajarii în contractele cu furnizorii de bunuri si servicii (existenta selectiilor de oferte, negocierea clauzelor contractuale, etc);
  • determinarea cauzelor perceperii unor sume penalizatoare de catre furnizorii de servicii si cuantumul penalitatilor achitate în perioada mentionata;
  • stabilirea potentialelor prejudicii cauzate asociatiei de proprietari sau membrilor acestora.