Meniul nostru este avizat de un medic pediatru si un nutritionist.
Consumul de fructe si legume crude este incurajat.
Meniul nostru este avizat de un medic pediatru si un nutritionist.
Consumul de fructe si legume crude este incurajat.
In intervalul 13:30 – 16:00 se asterne linistea in Grupele noastre. In camerele confortabile de dormit copiii sunt invitati la odihna cu povestiri.
In cazul in care pentru odihna de pranz copilul are o anumita obisnuinta individuala la dormit (jucarii preferate, paturica s.a.) va suntem recunoscatori sa o putem asigura si aici. Dorim insa sa va subliniem ca nu este in interesul nostru sa insistam de dragul somnului de pranz – in cazul in care copilul dumneavoastra dupa un anumit timp nu a adormit sau doreste sa paraseasca camera.
Astfel va putem asigura ca referitor la somn, copilul poate sa decida liber pentru odihna sa.
Multe din activitatile optionale se desfasoara in natura.
Dansul, sportul, muzica, gradinaritul sustin dezvoltarea armonioasa a copilului, prin utilizarea resurselor de energie intr-o forma care duce la o ordine mentala.
Copiii au ocazia sa incerce fiecare din activitatile noastre optionale ori de cate ori simt nevoia.
Pe timpul verii:
-Gradinarit: plantare si ingrijire plante,flori, copaci
-Arte: origami, diferite tehnici de pictura, modelaj, ateliere de creatie
-Muzica: pian, chitara, acompaniere voce
-Gastronomie
Munca pedagogica este orientata dupa principiile Mariei Montessori: sprijina dezvoltarea creativitatii, a gandirii critice, ajuta la intarirea stimei de sine („ajuta-ma sa realizez singur”), incurajeaza compasiunea si grija, atat fata de cei din jur cat si fata de mediu.
Mediul este pregatit pentru a sustine independenta, autonomia si respectul fata de dezvoltarea individuala a fiecarui copil. Respectul si atentia predomina in mediul in care copiii interactioneaza.
Maria Montessori nu a rezonat cu ideea de a preda, ci deviza acesteia a fost aceea de a invata de la copii pentru a construi un viitor armonios prin lucrul cu acestia.
In clasa Montessori copiii lucreaza individual, ideea de competitivitate lipseste, cooperarea si rabdarea sunt intarite prin lucrul cu materialele.
Creativitate si invatarea prin joaca sunt sustinute de contactul cu natura, copiii petrecand destul de mult timp explorand si mediul din afara clasei. Mediul Montessori ajuta copilul in procesul de descoperire a propriului potential. Fiecare copil invata de la ceilalti si prin ceilalti.
Asistenta este realizata de pedagogi blanzi, formati in pedagogia Montessori si cu experienta in sistemul traditional.